Serwis Diesla?
Tak – w pewnych przypadkach nie obejdzie się bez wizyty w warsztacie…
Przeczytaj uważnie, być może niektóre problemy trapią również CIEBIE…
- Skoda Octavia TDI (Passat, Golf) – rano odpala bez problemu – jak ciepły – trzeba dużo kręcić….
- VW Sharan TDI (rodzina VW – Passat, Golf) – czasami pod obciążeniem (przyczepa) bądź jazda pod górę wpada w tryb serwisowy i gwałtownie słabnie… 2500 obrotów i auto przestaje „ciągnąć” (NOTLAUF)
- TDCI (Mondeo, Focus) – szarpie, nierówno pracuje…
- TDCI Ford – zapala i mruga kontrolka świec, traci moc, gaśnie, czasami ciężko pali
- Renault / Nissan Dci zapala się kontrolka świec injection failure – brak mocy, przerywa dymi, szarpie, ciężko pali
- Toyota D4D – ciężko pali ciepły
- OPEL Cdti zapala check engine – brak mocy
- Bmw – trudności z odpaleniem po nocy lub na cieplym silniku
- Mercedes CDI – zapala się Edc i gaśnie, ciężej pali po nocy
- KIA / Hyundai – ciężko pali gaśnie w trakcie jazdy, stuka wtryskiwacz, zapala kontrolka check engine
- Alfa Romeo Fiat JTD – zapala i gaśnie, nie zapala, gaśnie w trakcie jazdy
- ALFA i Fiat- świeci CODE nie zapala
- Mercedes – świeci start error – nie zapala
- Mazda 6 – świeci DPF
- Chrysler Jeep – nie odpala zimny
- VW zapala i gaśnie – świeci kontrolka samochód z kluczem
itd itd..
Powierz swoje auto Naszemu Warsztatowi – nie szukaj godzinami rozwiązania problemu, ponieważ prawdopodobnie jest on nam znany!
Dieseltronik Jezierzany Zaprasza!